Media stranieri: L'urganisazioni industriali di carta, stampa è imballaggi chjamanu à l'azione per a crisa energetica
I pruduttori di carta è cartone in Europa sò ancu sottumessi à una pressione crescente micca solu da l'approvvigionamentu di pasta di legnu, ma ancu da u "prublema di pulitizazione" di l'approvvigionamentu di gasu russu. Se i pruduttori di carta sò custretti à chjude per via di i prezzi più alti di u gasu, questu implica un risicu di calata per a dumanda di pasta di legnu.
Qualchi ghjorni fà, i dirigenti di CEPI, Intergraf, FEFCO, Pro Carton, European Paper Packaging Alliance, European Organization Seminar, Paper and Card Suppliers Association, European Carton Manufacturers Association, Beverage Carton è Environmental Alliance anu firmatu una dichjarazione cumuna.Scatula di candele
L'impattu durevule di a crisa energetica "minaccia a sopravvivenza di a nostra industria in Europa". A dichjarazione hà dettu chì l'estensione di e catene di valore basate nantu à a furesta sustene circa 4 milioni di impieghi in l'ecunumia verde è impiega una su cinque imprese manifatturiere in Europa.
«E nostre operazioni sò seriamente minacciate per via di l'aumentu di i costi energetichi. E fabbriche di pasta è carta anu avutu à piglià decisioni difficili per piantà o riduce temporaneamente a pruduzzione in tutta l'Europa», anu dettu l'agenzie.Vasu di candela
"In listessu modu, i settori di l'utilizatori à valle in e catene di valore di l'imballaggio, di a stampa è di l'igiene affrontanu dilemmi simili, fora di a lotta cù forniture di materiali limitate."
«A crisa energetica minaccia a furnitura di prudutti stampati in tutti i mercati ecunomichi, da i libri di testu, a publicità, l'etichette alimentari è farmaceutiche, à l'imballaggi di ogni tipu», hà dettu Intergraf, a federazione internaziunale di a stampa è di l'industrie cunnesse.
«L'industria di a stampa hè attualmente sottumessa à un doppiu colpu: l'aumentu di i costi di e materie prime è l'aumentu di i costi di l'energia. A causa di a so struttura basata nantu à e PMI, parechje imprese di stampa ùn saranu micca capaci di sustene sta situazione per longu.» À questu riguardu, per contu di i pruduttori di pasta di carta, carta è cartone, l'agenzia hà ancu dumandatu azzioni in materia d'energia in tutta l'Europa.saccu di carta
«L'impattu durevule di a crisa energetica attuale hè prufundamente preoccupante. Mette in periculu l'esistenza stessa di u nostru settore in Europa. A mancanza d'azione puderia purtà à a perdita permanente di impieghi in tutta a catena di valore, in particulare in e zone rurale», hà dettu a dichjarazione. Hà sottolineatu chì i costi energetichi elevati puderanu minaccià a continuità di l'attività è puderanu «infine purtà à un declinu irreversibile di a cumpetitività glubale».
"Per assicurà l'avvene di una ecunumia verde in Europa oltre l'inguernu 2022/2023, hè necessaria un'azione pulitica immediata, postu chì sempre più fabbriche è pruduttori chjudenu per via di operazioni antieconomiche per via di i costi energetichi."
Data di publicazione: 15 di marzu di u 2023