L'industria spera in una "inversione di fondu"
A carta ondulata per scatule hè a principale carta d'imballaggio in a sucietà attuale, è u so campu d'applicazione si estende à l'alimentu è e bevande, l'elettrodomestici, i vestiti, e scarpe è i cappelli, a medicina, l'espresso è altre industrie. A carta ondulata per scatule ùn pò micca solu rimpiazzà u legnu cù a carta, rimpiazzà a plastica cù a carta, è pò esse riciclata, hè un tipu di materiale d'imballaggio verde, a dumanda attuale hè assai grande.
In u 2022, u mercatu di cunsumu domesticu hè statu duramente colpitu da a pandemia, cù e vendite totali al dettaglio di beni di cunsumu chì sò calate di 0,2 per centu. A causa di questu impattu, u cunsumu tutale di carta ondulata in Cina da ghjennaghju à settembre 2022 hè statu di 15,75 milioni di tunnellate, in calata di 6,13% paragunatu à u listessu periodu di l'annu scorsu; u cunsumu cinese di carta per scatule hè statu di 21,4 milioni di tunnellate, in calata di 3,59 per centu paragunatu à u listessu periodu di l'annu scorsu. Riflessu nantu à u prezzu, u prezzu mediu di u mercatu di a carta per scatule hè cascatu finu à u 20,98%; U prezzu mediu di a carta ondulata hè cascatu finu à u 31,87%.
E nutizie mostranu chì u capu di l'industria Nine Dragons Paper per i sei mesi finiti u 31 di dicembre di u 2022 (u periodu) di l'azionisti di u gruppu devenu tene contu di perdite previste per ottene circa 1,255-1,450 miliardi di yuan. Mountain Eagle International hà digià publicatu una previsione di rendiment annuale, in u 2022 per ottene un prufittu netu attribuibile à a mamma di -2,245 miliardi di yuan, per ottene un prufittu netu non attribuibile di -2,365 miliardi di yuan, cumpresi 1,5 miliardi di yuan di avviamentu. E duie cumpagnie ùn sò mai state in questa pusizione dapoi a so fundazione.
Si pò vede chì in u 2022, l'industria di a carta serà limitata da a geopolitica è da i costi di e materie prime à monte. Cum'è capi di fila di l'imballaggi di carta, a diminuzione di i profitti di Nine Dragons è Mountain Eagle hè sintomatica di prublemi più ampi in tutta l'industria in u 2022.
Tuttavia, cù a liberazione di a nova capacità di pasta di legnu in u 2023, Shen Wan Hongyuan hà indicatu chì l'equilibriu trà l'offerta è a dumanda di pasta di legnu duveria esse strettu in u 2023, è u prezzu di a pasta di legnu duveria vultà da u livellu di prezzu cintrali storicu altu. U prezzu di e materie prime à monte diminuisce, l'offerta è a dumanda è u mudellu cumpetitivu di carta speciale sò megliu, u prezzu di u pruduttu hè relativamente rigidu, si prevede chì liberà l'elasticità di u prufittu. À mediu termine, se u cunsumu si riprende, si prevede chì a dumanda di carta in massa migliurà, l'elasticità di a dumanda purtata da u rifornimentu di a catena industriale, è u prufittu è a valutazione di a carta in massa aumenteranu da u fondu. Una parte di a carta ondulata fatta discatule di vinu,scatule di tè,scatule di cosmeticiè cusì via, si prevede chì cresceranu.
Inoltre, l'industria hè sempre in espansione di u ciclu di pruduzzione, ciò chì hè u principale mutore di l'espansione. Escludendu l'impattu di l'epidemia, e spese di capitale di e principali cumpagnie quotate anu rapprisentatu u 6,0% di l'investimenti in immobilizzazioni di l'industria. A proporzione di e spese di capitale principali in l'industria cuntinueghja à cresce. Affettate da l'epidemia, da a forte fluttuazione di i prezzi di e materie prime è di l'energia, è ancu da e pulitiche di prutezzione ambientale, e piccule è
Data di publicazione: 20 di ferraghju 2023