• Banner di nutizie

I prezzi di a carta cuntinueghjanu à calà

I prezzi di a carta cuntinueghjanu à calà
E principali cumpagnie di carta cuntinueghjanu à chjude per trattà cù a capacità di pruduzzione arretrata di l'industria, è a liquidazione di a capacità di pruduzzione arretrata serà accelerata.

Sicondu l'ultimu pianu di inattività annunziatu da Nine Dragons Paper, e duie macchine principali di carta in a basa di Quanzhou di a cumpagnia seranu chjuse per manutenzione à partesi da sta settimana. Basatu annantu à a capacità di pruduzzione prevista, si stima chì a pruduzzione di cartone ondulatu serà ridutta di 15.000 tunnellate. Prima chì Quanzhou Nine Dragons emettessi a lettera di sospensione sta volta, Dongguan Nine Dragons è Chongqing Nine Dragons avianu digià effettuatu chjusi di rotazione. Si prevede chì e duie basi riduceranu a pruduzzione di quasi 146.000 tunnellate in ferraghju è marzu.scatula di cioccolatu

E principali cumpagnie di carta anu pigliatu misure per chjude, in risposta à u prezzu di a carta d'imballaggio, chì hè principalmente carta ondulata, chì hà cuntinuatu à calà dapoi u 2023.scatula di candele

L'analista di Zhuo Chuang Information, Xu Ling, hà dettu à u ghjurnalistu di "Securities Daily" chì dapoi u principiu di quest'annu, da una parte, a ripresa di a dumanda ùn hè stata cum'è prevista, è l'impattu di e pulitiche d'impurtazione hà aghjustatu à a cuntradizione trà l'offerta è a dumanda in u mercatu. Da l'altra parte, u costu hè ancu diminuitu. "Da u puntu di vista di u prezzu, u livellu di prezzu di a carta ondulata in u 2023 serà u più bassu di l'ultimi cinque anni". Xu Ling hà dettu chì si prevede chì l'offerta è a dumanda di u mercatu di a carta ondulata in u 2023 saranu sempre duminate da i ghjochi.

01. U prezzu hà toccu u so minimu da cinque anni

Dapoi u 2023, u mercatu di a carta d'imballaggio hè statu in calata custante, è u prezzu di u cartone ondulatu hà cuntinuatu à calà.

Sicondu i dati di monitoraghju di Zhuo Chuang Information, à l'8 di marzu, u prezzu di u mercatu di a carta ondulata di qualità AA in Cina era di 3084 yuan/tonna, chì era 175 yuan/tonna inferiore à u prezzu à a fine di u 2022, una diminuzione annuale di u 18,24%, chì era u prezzu più bassu di l'ultimi cinque anni.

«A tendenza di u prezzu di a carta ondulata quest'annu hè veramente diversa da quella di l'anni precedenti.» Xu Ling hà dettu chì, da u 2018 à l'iniziu di marzu 2023, a tendenza di u prezzu di a carta ondulata, eccettu chì u prezzu di a carta ondulata in u 2022 serà sottu à a lenta ripresa di a dumanda, è u prezzu fluttuerà dopu à un picculu aumentu. Spostandosi fora, in altri anni, da ghjennaghju à l'iniziu di marzu, soprattuttu dopu à a Festa di Primavera, u prezzu di a carta ondulata hà mostratu per u più una tendenza costante à l'alza.
scatula di torta
"In generale, dopu à a Festa di Primavera, a maiò parte di e cartiere anu un pianu di aumentu di i prezzi. Da una parte, hè per rinfurzà a fiducia di u mercatu. Da l'altra parte, a relazione trà l'offerta è a dumanda hè migliurata ligeramente dopu à a Festa di Primavera." Xu Ling hà introduttu, è perchè ci hè ancu un prucessu di ripresa logistica dopu à a festa, u sprecu di materie prime Ci hè spessu una scarsità di carta à cortu termine, è u costu aumenterà, ciò chì furnisce ancu un certu sustegnu per u prezzu di a carta ondulata.

Tuttavia, dapoi u principiu di quest'annu, e grande imprese di l'industria anu sperimentatu una situazione relativamente rara di riduzione di i prezzi è di riduzione di a pruduzzione. Per e ragioni, l'esperti di l'industria è l'analisti intervistati da u ghjurnalistu anu probabilmente riassuntu trè punti.

U primu hè l'aghjustamentu di a pulitica tariffaria nantu à a carta impurtata. Da u 1 di ghjennaghju di u 2023, u statu metterà in opera tariffe zero nantu à u cartone riciclatu è a carta ondulata. Affettatu da questu, l'entusiasmu per l'impurtazioni naziunali hè aumentatu. "L'impattu negativu precedente ferma sempre da u latu di a pulitica. À partesi da a fine di ferraghju, i novi ordini di carta ondulata impurtata di quest'annu ghjunghjenu gradualmente in Hong Kong, è u ghjocu trà a carta di basa naziunale è a carta impurtata diventerà sempre più evidente". Xu Ling hà dettu chì l'impattu di u latu di a pulitica precedente s'hè gradualmente spostatu à Fundamentalmente.
casella di data
U secondu hè a lenta ripresa di a dumanda. Nantu à questu puntu, in realtà hè sfarente da i sentimenti di parechje persone. U sgiò Feng, u rispunsevule di un venditore di carta da imballaggio in a cità di Jinan, hà dettu à u ghjurnalistu di Securities Daily: "Ancu s'ellu hè evidenti chì u mercatu hè pienu di fuochi d'artificiu dopu à a Festa di Primavera, à ghjudicà da a situazione di e scorte è di l'ordini di e fabbriche di imballaggio à valle, a ripresa di a dumanda ùn hà ancu righjuntu u piccu. Aspettatu ". Hà dettu u sgiò Feng. Xu Ling hà ancu dettu chì, ancu s'è u cunsumu di terminali si sta riprendendu gradualmente dopu à a festa, a velocità generale di ripresa hè relativamente lenta, è ci sò piccule differenze in a ripresa regiunale.

A terza ragione hè chì u prezzu di a carta usata cuntinueghja à calà, è u sustegnu da u latu di u costu s'hè indebulitu. U rispunsevule di una stazione di riciclaggio è imballaggio di carta usata in Shandong hà dettu à i ghjurnalisti chì u prezzu di riciclaggio di a carta usata hè calatu ligeramente ultimamente. ), in disperazione, a stazione di imballaggio pò solu riduce significativamente u prezzu di riciclaggio ". hà dettu u rispunsevule.
Casella di data
Sicondu i dati di monitoraghju di Zhuo Chuang Information, à l'8 di marzu, u prezzu mediu di u mercatu naziunale di cartone giallu di rifiuti era di 1.576 yuan/tonna, chì era 343 yuan/tonna inferiore à u prezzu à a fine di u 2022, una diminuzione annuale di u 29%, chì era ancu u più bassu di l'ultimi cinque anni. U prezzu hè un novu minimu.


Data di publicazione: 14 di marzu di u 2023
//