L'origine è a legenda di u Natale
U Natale (Salom) (Natale), cunnisciutu ancu cum'è Natale, traduttu cum'è "Messa di Cristu", hè una festa tradiziunale occidentale chì si tene u 25 di dicembre di ogni annu. Hè un ghjornu per celebrà l'anniversariu di Ghjesù Cristu, u fundatore di u Cristianesimu. U Natale ùn esiste micca à l'iniziu di u Cristianesimu, è ùn esiste micca finu à circa centu anni dopu chì Ghjesù hè ascesu in celu. Siccomu a Bibbia dice chì Ghjesù hè natu di notte, a notte di u 24 di dicembre hè chjamata "Vigilia di Natale" o "Vigilia Silenziosa". U Natale hè ancu un ghjornu festivu in u mondu occidentale è in parechje altre parte di u mondu.
U Natale hè una festa religiosa. In u XIX seculu, cù a pupularità di e carte di Natale è l'apparizione di Babbu Natale, u Natale hè diventatu pianu pianu pupulare.
U Natale s'hè spartu in Asia à a mità di u XIX seculu. Dopu à a riforma è l'apertura, u Natale s'hè spartu particularmente in Cina. À l'iniziu di u XXI seculu, u Natale s'era integratu organicamente cù i costumi lucali chinesi è s'era sviluppatu sempre più maturu. Manghjà mele, purtà cappelli di Natale, mandà carte di Natale, assiste à feste di Natale è fà shopping nataliziu sò diventati parte di a vita cinese.
Ùn importa micca da induve vene u Natale, u Natale d'oghje hè entratu in a vita di tutti. Amparemu l'origine di u Natale è alcune storie pocu cunnisciute, è spartemu inseme a gioia di u Natale.
storia di a natività
Sicondu a Bibbia, a nascita di Ghjesù hè andata cusì: In quellu tempu, Cesare Augustu hà publicatu un decretu chì esigeva à tutte e persone in l'Imperu Rumanu di registrà a so casa. Questu hè statu fattu per a prima volta quandu Quirino era u guvernatore di Siria. Dunque, tutte e persone chì li appartenevanu sò tornate in e so cità native per registrà si. Siccomu Ghjiseppu era di a famiglia di David, ancu ellu hè andatu da Nazareth in Galilea à Betlemme, l'antica residenza di David in Ghjudea, per registrà si cù a so moglia incinta Maria. Mentre eranu quì, hè ghjuntu u mumentu per Maria di parturisce, è hà parturitu u so figliolu primogenitu, è l'hà avvoltu in fasce è l'hà messu in una mangiatoia; perchè ùn anu pussutu truvà locu in l'albergu. In questu tempu, alcuni pastori stavanu accampendu vicinu, survegliendu i so greggi. Di colpu un anghjulu di u Signore si firmò accantu à elli, è a gloria di u Signore li brillò intornu, è sò stati assai spaventati. L'ànghjulu li disse: "Ùn abbiate paura! Avà vi annunziu una grande nutizia per tutti i populi: Oghje in a cità di David hè natu per voi un Salvatore, u Signore Messia. Vi dò un segnu: Vi vederaghju un zitellu avvoltu in panni è chjinatu in una mangiatoia". Di colpu un grande esercitu di eserciti celesti hè apparsu inseme cù l'ànghjulu, lodendu Diu è dicendu: Diu hè glorificatu in celu, è quelli chì u Signore ama godenu a pace in terra!
Dopu chì l'angeli i avianu lasciati è eranu andati in celu, i pastori si dicianu trà di elli: "Andemu à Betlemme è vedemu ciò chì hè accadutu, cum'è u Signore ci hà dettu". Cusì andonu in furia, è truvonu Maria, Ghjiseppu è u zitellu chjinatu in a mangiatoia. Dopu avè vistu u Santu Bambinu, sparghjenu a parolla riguardu à u Bambinu chì l'angeli avia dettu. Tutti quelli chì l'anu intesu eranu assai sorpresi. Maria hà tenutu tuttu què in mente è ci hà pensatu più è più volte. I pastori si sò resi contu chì tuttu ciò chì avianu intesu è vistu era in perfettu accordu cù ciò chì l'angeli avia dettu, è sò tornati onorendu è lodendu Diu per tutta a strada.
À u listessu tempu, una nova stella abbagliante hè apparsa in u celu sopra Betlemme. I trè rè di l'est sò ghjunti cù a guida di a stella, s'hè inchinatu davanti à Ghjesù chì durmia in a mangiatoia, l'hà adoratu è li hà datu rigali. U ghjornu dopu, sò vultati in casa è anu annunziatu a bona nutizia.
A legenda di Babbu Natale
U legendariu Babbu Natale hè un vechju cù a barba bianca chì porta una tunica rossa è un cappellu rossu. Ogni Natale, guida una slitta tirata da un cervu da u nordu, entra in e case per u caminu è mette i rigali di Natale in calzini da appende à u lettu di i zitelli o davanti à u focu.
U nome uriginale di Babbu Natale era Nicolaus, natu versu a fine di u terzu seculu in Asia Minore. Avia un bon caratteru è hà ricevutu una bona educazione. Dopu avè righjuntu l'età adulta, hè entratu in un monasteru è dopu hè diventatu prete. Pocu dopu a morte di i so genitori, hà vindutu tutte e so pruprietà è hà datu l'elemosina à i poveri. À quellu tempu, ci era una famiglia povera cù trè figliole: a figliola maiò avia 20 anni, a seconda figliola avia 18 anni, è a figliola più chjuca avia 16 anni; Solu a seconda figliola hè fisicamente forte, intelligente è bella, mentre chì l'altre duie figliole sò debuli è malaticce. Cusì u babbu vulia vende a so seconda figliola per guadagnà si da campà, è quandu San Nicola l'hà scupertu, hè ghjuntu per cunsulalli. Di notte, Nigel hà imballatu in secretu trè calzini d'oru è li hà posti tranquillamente accantu à u lettu di e trè figliole; U ghjornu dopu, e trè surelle anu trovu oru. Eranu felicissime. Ùn anu micca solu pagatu i so debiti, ma anu ancu campatu una vita spensierata. Più tardi, anu amparatu chì l'oru era statu mandatu da Nigel. Era Natale quellu ghjornu, allora l'anu invitatu in casa per sprime a so gratitudine.
Ogni Natale in u futuru, a ghjente cuntarà sta storia, è i zitelli l'invidieranu è speranu chì Babbu Natale li manderà ancu rigali. Cusì hè nata a legenda sopra. (A legenda di i calzini di Natale hè ancu nata da questu, è dopu, i zitelli di u mondu sanu avianu l'abitudine di appiccà i calzini di Natale.)
Più tardi, Niculaiu hè statu prumuvutu vescu è hà fattu ogni sforzu per prumove a Santa Sede. Hè mortu in u 359 d.C. è hè statu intarratu in u tempiu. Ci sò parechje tracce spirituali dopu a morte, soprattuttu quandu l'incensu scorre spessu vicinu à a tomba, chì pò curà diverse malatie.
A legenda di l'arburu di Natale
L'arburu di Natale hè sempre statu una decorazione indispensabile per celebrà u Natale. S'ellu ùn ci hè micca un arburu di Natale in casa, l'atmosfera festiva serà assai ridutta.
Un bellu pezzu fà, ci era un agricultore gentile chì hà salvatu un zitellu poveru famitu è infredulitu in una vigilia di Natale innevata è li hà datu una cena di Natale sontuosa. Prima chì u zitellu partissi, hà rottu un ramu di pinu è l'hà piantatu in terra è l'hà benedettu: "In questu ghjornu ogni annu, u ramu hè pienu di rigali. Lasciu questu bellu ramu di pinu per ricumpensà a vostra gentilezza". Dopu chì u zitellu hè partitu, l'agricultore hà scupertu chì u ramu s'era trasfurmatu in un pinu. Hà vistu un picculu arburu cupertu di rigali, è dopu s'hè resu contu chì stava ricevendu un messageru di Diu. Questu hè l'arburu di Natale.
L'arburi di Natale sò sempre appesi cù una varietà abbagliante di ornamenti è rigali, è ci deve esse una stella extra-large in cima à ogni arburu. Si dice chì quandu Ghjesù hè natu in Betlemme, una nova stella abbagliante hè apparsa sopra a piccula cità di Betlemme. I trè rè da l'est sò ghjunti guidati da a stella è si sò inchinati in ghjinochje per adurà Ghjesù chì dormia in a mangiatoia. Questa hè a stella di Natale.
A storia di a canzone di Natale "Silent Night"
Vigilia di Natale, notte santa,
In u bughju, a luce brilla.
Sicondu a Vergine è secondu u Bambinu,
Quantu gentile è quantu ingenuu,
Prufittate di u sonnu datu da u celu,
Prufittate di u sonnu datu da Diu.
A canzona di Natale "Silent Night" vene da l'Alpi austriache è hè a canzona di Natale più famosa di u mondu. A so melodia è e so parolle si currispondenu cusì bè chì tutti quelli chì l'ascoltanu, cristiani o micca, ne sò cummossi. S'ella hè una di e canzona più belle è cummuventi di u mondu, credu chì nimu ùn s'oppunerebbe.
Ci sò parechje legende nantu à a scrittura di e parolle è di a musica di a canzone di Natale "Silent Night". A storia presentata quì sottu hè a più toccante è bella.
Si dice chì in u 1818, in una piccula cità chjamata Oberndorf in Austria, ci campava un prete di campagna scunnisciutu chjamatu Moore. Stu Natale, Moore hà scupertu chì i tubi di l'organu di a chjesa eranu stati muzzicati da i topi, è era troppu tardi per riparalli. Cumu celebrà u Natale ? Moore era infelice per questu. Si hè ricurdatu di colpu ciò chì era statu scrittu in u Vangelu di Luca. Quandu Ghjesù hè natu, l'angeli anu annunziatu a bona nutizia à i pastori in a periferia di Betlemme è anu cantatu un innu: "Gloria à Diu in u più altu, è in terra pace à quelli in u quale hè compiaciutu". Hà avutu una idea è hà scrittu un innu basatu annantu à sti dui versi, chjamatu "Notte silenziosa".
Dopu chì Moore hà scrittu i testi, li hà mostrati à Gruber, un maestru di scola primaria in questa cità, è li hà dumandatu di cumpone a musica. Ge Lu hè statu prufundamente cummossu dopu avè lettu i testi, hà cumpostu a musica è l'hà cantata in chjesa u ghjornu dopu, ciò chì hè statu assai pupulare. Più tardi, dui omi d'affari sò passati da quì è anu amparatu sta canzona. L'anu cantata per u rè Guglielmu IV di Prussia. Dopu avèla intesa, Guglielmu IV l'hà apprezzata assai è hà urdinatu chì "Silent Night" fussi una canzona chì duvia esse cantata à Natale in e chjese di tuttu u paese.
Vigilia di Natale Unu
A vigilia di Natale, u 24 di dicembre, hè u mumentu u più felice è u più caldu per ogni famiglia.
Tutta a famiglia decora inseme l'arburu di Natale. A ghjente mette picculi abeti o pini scelti cù cura in e so case, appendenu luci culurite è decorazioni nantu à i rami, è anu una stella luminosa in cima à l'arburu per indicà a strada per venerà u Santu Bambinu. Solu u pruprietariu di a famiglia pò stallà sta stella di Natale nantu à l'arburu di Natale. Inoltre, a ghjente appendenu ancu rigali imballati bè nantu à l'arburi di Natale o li ammucchianu à i pedi di l'arburi di Natale.
Infine, tutta a famiglia hè andata inseme in chjesa per assiste à a gran messa di mezzanotte.
U carnavale di a Vigilia di Natale, a bellezza di a Vigilia di Natale, ferma sempre prufundamente in a mente di a ghjente è persiste per un bellu pezzu.
Vigilia di Natale Parte 2 - Bona Nutizia
Ogni annu, a vigilia di Natale, vale à dì, u periodu da a sera di u 24 di dicembre à a mattina di u 25 di dicembre, chì hè ciò chì chjamemu spessu a vigilia di Natale, a chjesa urganizeghja qualchi coru (o furmati spontaneamente da i credenti) per cantà porta à porta o sottu à a finestra. I canti di Natale sò usati per ricreà a bona nutizia di a nascita di Ghjesù annunziata da l'angeli à i pastori fora di Betlemme. Questa hè a "bona nutizia". In questa notte, viderete sempre un gruppu di zitelli o zitelle carini chì formanu una squadra di bona nutizia, tenendu inni in manu. Sunendu a chitarra, camminendu nantu à a neve fresca, una famiglia dopu à l'altra cantava puesie.
A legenda dice chì a notte di a nascita di Ghjesù, i pastori chì guardavanu i so greggi in u desertu anu intesu di colpu una voce da u celu chì annunziava a nascita di Ghjesù. Sicondu a Bibbia, postu chì Ghjesù hè ghjuntu per esse u Rè di i cori di u mondu, l'angeli anu utilizatu questi pastori per sparghje a nutizia à più persone.
Più tardi, per sparghje a nutizia di a nascita di Ghjesù à tutti, a ghjente hà imitatu l'angeli è hè andata in giru à predicà a nutizia di a nascita di Ghjesù à a ghjente a vigilia di Natale. Finu à oghje, dà a bona nutizia hè diventata una parte indispensabile di Natale.
Di solitu, a squadra di a bona nutizia hè cumposta da una vintina di ghjovani, più una zitellina vestita da anghjulu è un Babbu Natale. Dopu, a vigilia di Natale, versu e nove ore, e famiglie cumincianu à dà a bona nutizia. Ogni volta chì a squadra di a bona nutizia và in una famiglia, prima canta qualchì canzone di Natale chì tutti cunnoscenu, è dopu a zitellina leghje e parolle di a Bibbia per fà sapè à a famiglia chì stasera hè u ghjornu chì Ghjesù hè natu. Dopu, tutti preganu è cantanu inseme una o duie puesie, è infine, u generosu Babbu Natale consegnerà i rigali di Natale à i zitelli di a famiglia, è tuttu u prucessu di dà a bona nutizia hè cumpletu!
E persone chì danu boni nutizie sò chjamate Aspetta di Natale. Tuttu u prucessu di dà boni nutizie spessu dura finu à l'alba. U numeru di persone diventa sempre più grande, è u cantu diventa sempre più forte. E strade è i vicoli sò pieni di canti.
Vigilia di Natale Parte 3
A vigilia di Natale hè u mumentu u più felice per i zitelli.
A ghjente crede chì a vigilia di Natale, un vechju cù una barba bianca è una veste rossa venerà da u Polu Nordu nantu à una slitta tirata da un cervu, purtendu una grande borsa rossa piena di rigali, entrendu in a casa di ogni zitellu per u caminu, è carichendu i zitelli di ghjoculi è rigali cù i so calzini. Dunque, i zitelli mettenu una calza culurita vicinu à u caminu prima di addurmintassi, è dopu s'addurmentanu in anticipazione. U ghjornu dopu, truverà chì u so rigalu tantu aspettatu appare in a so calza di Natale. Babbu Natale hè a persona più pupulare durante sta stagione di vacanze.
U carnavale è a bellezza di a vigilia di Natale sò sempre prufundamente impressiunanti in a mente di a ghjente è persistenu per un bellu pezzu.
Presepe di Natale
À Natale, in ogni chjesa cattolica, ci hè una rocca fatta di carta. Ci hè una grotta in a muntagna, è una mangiatoia hè posta in a grotta. In a mangiatoia si trova u zitellu Ghjesù. Accantu à u Santu Bambinu, ci sò di solitu a Vergine Maria, Ghjiseppu, è ancu i pastori chì sò andati à adurà u Santu Bambinu quella notte, è ancu vacche, sumeri, pecure, ecc.
A maiò parte di e muntagne sò messe in risaltu da paisaghji innevati, è l'internu è l'esternu di a grotta sò decorati cù fiori, piante è arburi invernali. Quandu hà cuminciatu, hè impussibile di verificà per via di a mancanza di documenti storichi. A legenda dice chì l'imperatore rumanu Custantinu hà fattu una magnifica presepia di Natale in u 335.
A prima mangiatoia di quale si parla hè stata pruposta da San Francescu d'Assisi. A so biografia dice: Dopu chì San Francescu d'Assisi hè andatu à Betlemme à pedi per pricà, hà avutu una passione particulare per u Natale. Prima di Natale in u 1223, hà invitatu u so amicu Fan Li à vene à Kejiao è li hà dettu: "Mi piacerebbe passà u Natale cun tè. Mi piacerebbe invitarti in una grotta in u boscu accantu à u nostru monasteru. Prepara una mangiatoia, metti un pocu di paglia in a mangiatoia, metti u Santu Bambinu è metti un boiu è un sumere accantu, cum'è anu fattu in Betlemme".
Vanlida hà fattu i preparativi secondu i desideri di San Francescu. Versu a mezanotte di Natale, i monachi sò ghjunti prima, è i credenti di i paesi vicini sò ghjunti in gruppi da tutte e direzzione cù torce. A luce di a torcia brillava cum'è a luce di u ghjornu, è Clegio hè diventatu u novu Betlemme! Quella notte, a messa hè stata tenuta accantu à a presepia. I monachi è i parrocchiani anu cantatu inseme canti di Natale. I canti eranu melodiosi è toccanti. San Francescu stava accantu à a presepia è cù una voce chjara è dolce hà inspiratu i fideli à amà u Bambinu Cristu. Dopu à a ceremonia, ognunu hà purtatu un pocu di paglia da a presepia cum'è souvenir.
Dapoi tandu, hè nata una usanza in a Chjesa Cattolica. Ogni Natale, si custruisce una ghjardina è una presepia per ricurdà à a ghjente a scena di Natale in Betlemme.
Carta di Natale
Sicondu a legenda, a prima carta di auguri di Natale di u mondu hè stata creata da u pastore britannicu Pu Lihui u ghjornu di Natale di u 1842. Hà utilizatu una carta per scrive uni pochi di saluti simplici è l'hà mandata à i so amichi. Più tardi, sempre più persone l'anu imitata, è dopu à u 1862, hè diventata un scambiu di rigali di Natale. Hè stata prima pupulare trà i cristiani, è prestu hè diventata pupulare in tuttu u mondu. Sicondu e statistiche di u Ministeru di l'Educazione Britannicu, più di 900 000 carte di Natale sò mandate è ricevute ogni annu.
E carte di Natale sò diventate pocu à pocu una spezia d'artigianatu. In più di e felicitazioni stampate, ci sò ancu belli mudelli, cum'è tacchini è budini usati nantu à u tappettu di Natale, palme sempreverdi, pini, o puesie, persunagi, paisaghji. A maiò parte di l'animali è di i persunagi includenu u Santu Bambinu, a Vergine Maria è Ghjiseppu in a grotta di Betlemme a vigilia di Natale, i dii chì cantanu in u celu, i pastori chì venenu à adurà u Santu Bambinu quella notte, o i trè rè chì cavalcanu cammelli da l'est chì venenu à adurà u Santu Bambinu. I sfondi sò soprattuttu scene notturne è scene di neve. Quì sottu sò alcune carte di auguri tipiche.
Cù u sviluppu di l'Internet, e carte di auguri in linea sò diventate populari in tuttu u mondu. A ghjente face carte gif multimediali o carte flash. Ancu s'elli sò luntani l'uni da l'altri, ponu mandà un email è ricevelu istantaneamente. In questu mumentu, a ghjente pò gode di e carte di auguri animate realistiche inseme cù a bella musica.
Natale hè torna quì, è vogliu augurà à tutti i mo amichi un Bon Natale!
U Natale hè un tempu di gioia, amore è, benintesa, di manghjà deliziosu. Trà i numerosi dolci tradiziunali apprezzati durante e feste, i biscotti di Natale occupanu un locu particulare in u core di parechje persone. Ma chì sò esattamente i biscotti di Natale, è cumu pudete rende li ancu più particulari cù una scatula di rigalu imballata à misura?
Chì sò i biscotti di Natale ?
I biscotti di Natale sò una tradizione amata chì esiste dapoi seculi. Queste delizie speciali sò cotte è gustate durante e vacanze è sò dispunibili in una varietà di sapori, forme è disinni. Da i classici biscotti di zuccaru è l'omi di pan di zenzero à creazioni più muderne cum'è i biscotti di corteccia di menta è i snickerdoodles di zabaione, ci hè un biscottu di Natale per tutti i gusti.
Inoltre, i biscotti di Natale ùn sò micca solu deliziosi, ma anu ancu un valore sentimentale significativu. Parechje persone anu ricordi affettuosi di fà è decorà sti biscotti cù e so famiglie, è sò spessu un ricordu di u calore è di l'unione chì e vacanze portanu. Ùn hè micca stupente chì sianu un must-have à e feste di Natale, riunioni è cum'è rigali per i cari.
Cumu persunalizà a scatula di rigalu di imballaggio di biscotti di Natale?
Sè vo vulete purtà i vostri biscotti di Natale à u prossimu livellu, cunsiderate a persunalizazione di u so imballaggio in una scatula rigalu. Questu ùn solu aghjunghjerà un toccu persunale à i vostri pasti, ma li farà ancu sembrà più festivi è attraenti. Eccu alcuni modi creativi è divertenti per persunalizà e scatule rigalu di imballaggio di biscotti di Natale:
1. Personalizazione: Unu di i modi più faciuli per persunalizà l'imballu di i vostri biscotti hè di aghjunghje un toccu persunale. Cunsiderate l'aghjunghje di un'etichetta persunalizata cù u vostru nome o un missaghju speciale, o ancu include una foto chì cattura u spiritu di a stagione. Questa simplice aghjunta migliurà i vostri biscotti è farà chì u destinatariu si senti più speciale.
2. Disegni Festivi: Per abbraccià veramente u spiritu di Natale, cunsiderate l'incorporazione di disegni festivi in l'imballu di i vostri biscotti. Pensate à fiocchi di neve, agrifogli, Babbu Natale, renne, o ancu scene di u paese di e meraviglie invernale. Ch'ella siate u rossu è u verde tradiziunale o un approcciu più mudernu, u disignu festivu farà chì i vostri biscotti si distinguinu è sembrinu irresistibilmente attraenti.
3. Forme uniche: Mentre chì i biscotti stessi ponu digià vene in una varietà di forme, pudete fà un passu in più persunalizendu a forma di a scatula di rigalu. Cunsiderate l'usu di stampi per biscotti per creà forme uniche per e scatule, cum'è arburi di Natale, bastoncini di caramelle o fiocchi di neve. Questa attenzione supplementare à i dettagli delizierà u destinatariu è renderà u rigalu più memorabile.
4. Stile DIY: Sè vo avete un pocu d'ingegnu, cunsiderate d'aghjunghje un pocu di stile DIY à l'imballu di i vostri biscotti. Ch'ella sia un disignu pittatu à manu, brillantini è paillettes, o un pocu di nastru festivu, sti picculi dettagli ponu aghjunghje assai incantu è persunalità à a vostra scatula di rigalu. Inoltre, hè un ottimu modu per mustrà a vostra creatività è mustrà à i vostri cari chì avete messu più riflessione è sforzi in u so rigalu.
5. Missaghju persunalizatu: Infine, ùn vi scurdate d'include un missaghju persunalizatu in l'involucru di i biscotti. Ch'ellu sia un missaghju sinceru, una burla divertente o una puesia à tema nataliziu, un missaghju persunalizatu aghjunghjerà calore è amore in più à u vostru rigalu. Hè un picculu gestu chì pò fà un grande impattu è mustrà à u destinatariu quantu ci tenete.
In tuttu, i biscotti di Natale sò una tradizione amata chì porta gioia è dolcezza à e feste. Pudete fà chì sti rigali sianu ancu più speciali è memorabili per i vostri cari persunalizendu e so scatule di rigalu. Ch'ella sia per mezu di a persunalizazione, di disinni festivi, forme uniche, tocchi fai-da-te o missaghji persunalizati, ci sò innumerevoli modi per aghjunghje un toccu persunale à u vostru imballaggio di biscotti di Natale. Dunque, siate creativi, divertitevi è sparghjite un pocu di allegria di e feste cù deliziosi,biscotti di Natale imballati magnificamente.
Data di publicazione: 19 dicembre 2023



