• Banner di nutizie

L'industria di a carta hè sottumessa à pressione per aumentà i prezzi, è a carta speciale prospera.

L'industria di a carta hè sottumessa à pressione per aumentà i prezzi, è a carta speciale prospera.

Mentre a pressione da i dui lati di u costu è di a dumanda s'indebulisce, si prevede chì l'industria cartaria inverterà a so situazione difficiule. Frà elle, a via speciale di a carta hè favurita da l'istituzioni per via di i so vantaghji, è si prevede chì piglierà l'iniziativa per esce da a depressione.Cscatula di cicculata

Un ghjurnalistu di a Financial Associated Press hà amparatu da l'industria chì in u primu trimestre di quest'annu, a dumanda di carta speciale s'hè ripresa, è alcune cumpagnie intervistate anu dettu chì "Febbraiu hà righjuntu un novu piccu in e spedizioni in un mese". A bona dumanda si riflette ancu in l'aumentu di i prezzi. Pigliendu Xianhe (603733) (603733.SH) cum'è esempiu, dapoi ferraghju, a carta à trasferimentu termicu di a cumpagnia hà cunnisciutu dui cicli di aumenti di prezzi di 1.000 yuan/tonna ognunu. A causa di u 2-4 Mese hè a stagione di punta per i vestiti estivi, è l'industria aspetta chì sia più fluida.Cscatula di cicculata

À u cuntrariu, a carta tradiziunale in massa cum'è u cartone biancu è a carta domestica hè sottumessa à una sovraofferta, è a dumanda ùn hè micca migliurata significativamente. L'implementazione di a prima volta di aumenti di prezzi quest'annu ùn hè micca soddisfacente. Sicondu i dati di l'Uffiziu Naziunale di Statistica, da ghjennaghju à ferraghju di quest'annu, u fatturatu di l'imprese sopra à a dimensione designata in l'industria di a fabricazione di carta è di i prudutti di carta hè statu di 209,36 miliardi di yuan, una diminuzione di 5,6% annantu à l'annu precedente, è u prufittu tutale hè statu di 2,84 miliardi di yuan, una diminuzione di 52,3% annantu à l'annu precedente.

U prezzu di u diossidu di titaniu, a principale materia prima per a fabricazione di carta in u primu trimestre di quest'annu, hè aumentatu assai, è u prezzu di a pasta di carta hè statu à un livellu altu. In questu cuntestu, a pussibilità di aumentà u prezzu senza intoppi hè diventata a chjave per e cumpagnie di carta per mantene i profitti.datascatula

In termini di vendite à l'esportazione, si prevede chì l'esportazione di carta speciale cuntinuerà à cresce. L'esperti di l'industria anu signalatu chì, paragunatu à u 2022, a situazione esterna di l'esportazioni di carta speciale quest'annu hè più favurevule. "U prezzu di u gasu naturale in Europa s'hè stabilizatu prima, è u prezzu di u trasportu marittimu hè calatu. U prezzu unitariu di a fabricazione di carta hè bassu è u vulume hè grande. I costi di trasportu anu un grande impattu nantu à a nostra industria. Inoltre, u tempu di trasportu hè statu ancu accurtatu, ciò chì hè assai utile per noi per cumpete cù i nostri omologhi stranieri."

Wuzhou Special Paper (605007.SH) hà ancu dettu in un'inchiesta recente chì a riduzione di a capacità di pruduzzione naziunale in Europa hè à longu andà, è a so cumpetitività ùn hè micca cusì bona cum'è quella di i fornitori cinesi.

In u 2022, a prosperità di l'attività d'esportazione di e cumpagnie di carta aumenterà. Trà elle, u vantaghju d'esportazione di a carta speciale hè u più evidente. U rapportu annuale mostra chì l'attività d'esportazione di Huawang Technology (605377.SH) è Xianhe Co., Ltd. sò aumentate rispettivamente di 34,17% è 130,19% annantu à l'annu precedente, è ancu u prufittu grossu hè aumentatu annantu à l'annu precedente. In u cuntestu di l'industria in generale "chì aumenta u redditu ma ùn aumenta micca i prufitti", l'attività d'esportazione hà un impattu più significativu annantu à i prufitti di e cumpagnie di carta.

In questu cuntestu, a pista di carta specializata hè favurita da l'istituzioni. Sicondu i dati publichi, dapoi u principiu di quest'annu, Xianhe Stock è Wuzhou Special Paper sò stati intervistati da quasi centu istituzioni, classificandosi trà e migliori istituzioni in l'industria cartaria. Una persona di private equity hà dettu à un ghjurnalistu di a Financial Associated Press chì, tenendu contu di a natura ciclica di l'industria cartaria, a cumpetizione per a pruduzzione di carta in massa hè troppu feroce durante a fase discendente, l'offerta è a dumanda di carta speciale sò relativamente equilibrate, è u mudellu di cumpetizione hè relativamente megliu. Ciò chì hè un pocu preoccupante hè chì l'imprese di carta cunnesse anu allargatu aggressivamente a pruduzzione in l'ultimi anni, è ci hè pressione in u mercatu à cortu termine per assorbe tanta nova capacità.imballaggio-di-rigalu-di-carta

Trà e principali cumpagnie di carta speciale, Xianhe Stock è Wuzhou Special Paper anu i tassi di crescita più alti in a capacità di pruduzzione. Quest'annu, Xianhe Co., Ltd. averà un prughjettu di cartone alimentariu di 300.000 tunnellate messu in funzione, è a nova linea di pruduzzione di pasta chimica-meccanica di 300.000 tunnellate di Wuzhou Special Paper serà ancu messa in funzione in questu annu. In cuntrastu, l'espansione di a capacità di pruduzzione di Huawang Technology hè relativamente cunservativa. A cumpagnia prevede di aghjunghje 80.000 tunnellate di capacità di pruduzzione di carta di basa decorativa quest'annu.

In u 2022, a prestazione di e cumpagnie di carta speciale serà divisa. Huawang Technology hè cresciuta contr'à u mercatu, cù un aumentu di u fatturatu è di u prufittu nettu di u 16,88% è di u 4,18% annantu à l'annu precedente, rispettivamente. A ragione hè chì l'attività principale di l'esportazione di carta decorativa rapprisenta una proporzione relativamente alta, chì hè ovviamente guidata da l'esportazioni. Inoltre, u cummerciu di pasta di carta pò ancu aiutà. A prestazione di l'azzioni Xianhe ùn hè micca soddisfacente, è u prufittu nettu in u 2022 calerà di u 30,14% annantu à l'annu precedente. Ancu s'è a cumpagnia hà parechje linee di prudutti, u prufittu grossu di i prudutti principali hè diminuitu bruscamente. Ancu s'è l'attività d'esportazione hà avutu boni risultati, l'effettu di guida hè limitatu per via di a bassa proporzione.

 


Data di publicazione: 11 d'aprile 2023
//