• nutizie

I prezzi di i scarti europei scendenu in l'Asia è abbassanu i prezzi di i carta di scarti giapponesi è americani.Hè toccu ?

U prezzu di i scarti di carta impurtati da l'Europa in a regione di l'Asia Sudueste (SEA) è l'India hè cascatu, chì à u turnu hà purtatu à una dislocazione in u prezzu di i scarti di carta impurtati da i Stati Uniti è u Giappone in a regione.Affettatu da l'annullamentu à grande scala di ordini in India è a cuntinuu recessione ecunomica in Cina, chì hà colpitu u mercatu di l'imballaggi in a regione, u prezzu di a carta europea 95/5 in u Sud-Est asiaticu è l'India hè cascatu drasticamente da $ 260-270. /ton à a mità di ghjugnu.$ 175-185/ton à a fini di lugliu.

Da a fini di lugliu, u mercatu hà mantinutu una tendenza discendente.U prezzu di carta di scarti d'alta qualità impurtata da l'Europa in l'Asia Sud-Est hà cuntinuatu à calà, righjunghjendu US $ 160-170 / ton a settimana passata.A calata di i prezzi di i scarti europei in India pare esse cessata, chjudendu a settimana passata à circa $ 185/t.I mulini di SEA anu attribuitu a calata di i prezzi di i scarti europei à i livelli lucali di scarti di carta riciclata è alti inventarii di prudutti finiti.

Si dice chì u mercatu di cartone in Indonesia, Malaysia, Tailanda è Vietnam hà fattu assai in l'ultimi dui mesi, cù i prezzi di carta ondulata riciclata in parechji paesi chì righjunghjenu più di 700 $ US / ton in ghjugnu, sustinutu da e so economie domestiche.Ma i prezzi lucali per a carta ondulata riciclata sò cascati à $ 480-505 / t stu mese postu chì a dumanda hè cascata è i mulini di cartone anu chjusu per fà fronte.

A settimana passata, i fornituri chì anu affruntatu a pressione di l'inventariu sò stati custretti à rinunzià è à vende i rifiuti US No. 12 à SEA à $ 220-230 / t.Dopu anu amparatu chì i cumpratori indiani tornavanu à u mercatu è pigliavanu scarti di carta impurtata per risponde à a crescente dumanda di imballaggi prima di a tradiziunale stagione di punta di u quartu trimestre di l'India.

In u risultatu, i principali venditori anu seguitu u listessu a settimana passata, ricusendu di fà più cuncessioni di prezzu.

Dopu à a forte calata, i cumpratori è i venditori valutanu s'ellu u livellu di u prezzu di i rifiuti hè vicinu o ancu in fondu.Ancu s'è i prezzi sò falati cusì bassu, parechji mulini anu ancu vistu segni chì u mercatu di l'imballaggi regiunale pò ricuperà à a fine di l'annu, è sò riluttanti à aumentà e so scorte di carta, disse.Tuttavia, i clienti anu aumentatu e so impurtazioni di carta usata riducendu u so tunnellu di carta di scarti lucali.I prezzi di a carta di scarti domestici in l'Asia sudorientale sò sempre in ghjiru à 200 $ US / ton.


Tempu di Postu: Set-08-2022
//