Hè bè di beie tè verde ogni ghjornu?Scatula di tè)
U tè verde hè fattu da a pianta Camellia sinensis. E so foglie secche è i so germogli sò usati per fà parechji tè diversi, cumpresi i tè neri è oolong.
U tè verde hè preparatu cucinendu à vapore è frighjendu in padella e foglie di Camellia sinensis, poi asciugendule. U tè verde ùn hè micca fermentatu, dunque hè capace di mantene molecule impurtanti chjamate polifenoli, chì parenu esse rispunsevuli di parechji di i so benefici. Contene ancu caffeina.
A ghjente usa cumunemente un pruduttu di prescrizione appruvatu da a FDA di i Stati Uniti chì cuntene tè verde per e verruche genitali. Cum'è bevanda o supplementu, u tè verde hè qualchì volta adupratu per u colesterolu altu, a pressione sanguigna alta, per prevene e malatie cardiache è per prevene u cancru di l'ovaru. Hè ancu adupratu per parechje altre cundizioni, ma ùn ci hè micca una bona evidenza scientifica per sustene a maiò parte di questi usi.
Probabilmente efficace per (Scatula di tè)
Un'infezzione trasmessa sessualmente chì pò purtà à verruche genitali o cancru (papillomavirus umanu o HPV). Un unguentu specificu à l'estrattu di tè verde (unguentu Polyphenon E 15%) hè dispunibule cum'è pruduttu di prescrizione per trattà e verruche genitali. L'applicazione di l'unguentu per 10-16 settimane pare eliminà questi tipi di verruche in u 24% à u 60% di i pazienti.
Forse efficace per (Scatula di tè)
Malatie cardiache. Beie tè verde hè ligatu à un risicu riduttu di arterie intasate. U ligame pare esse più forte in l'omi chè in e donne. Inoltre, e persone chì bevenu almenu trè tazze di tè verde ogni ghjornu puderanu avè un risicu più bassu di morte per malatie cardiache.
Cancru di u rivestimentu di l'utru (cancru di l'endometriu). Beie tè verde hè ligatu à un risicu riduttu di sviluppà u cancru di l'endometriu.
Livelli elevati di colesterolu o altri grassi (lipidi) in u sangue (iperlipidemia). Piglià tè verde per bocca pare riduce u colesterolu lipoproteinicu à bassa densità (LDL o "cattivu") di una piccula quantità.
Cancru di l'ovaru. Beie regularmente u tè verde pare riduce u risicu di cancru di l'ovaru.
Ci hè interessu à aduprà u tè verde per una quantità d'altri scopi, ma ùn ci hè micca abbastanza infurmazione affidabile per dì s'ellu puderia esse utile.Scatula di tè)
Quandu si piglia per bocca:U tè verde hè cumunamente cunsumatu cum'è bevanda. Bere tè verde in quantità moderate (circa 8 tazze à ghjornu) hè probabilmente sicuru per a maiò parte di a ghjente. L'estrattu di tè verde hè forse sicuru quandu hè pigliatu finu à 2 anni o quandu hè adupratu cum'è collutoriu, à cortu termine.
Bere più di 8 tazze di tè verde à ghjornu hè forse periculosu. Bere grandi quantità pò causà effetti secundari per via di u cuntenutu di caffeina. Quessi effetti secundari ponu varià da lievi à serii è includenu mal di testa è battiti cardiaci irregulari. L'estrattu di tè verde cuntene ancu una sustanza chimica chì hè stata ligata à danni à u fegatu quandu hè aduprata in dosi elevate.
Quandu hè applicatu à a pelle: L'estrattu di tè verde hè prubabilmente sicuru quandu si usa una pomata appruvata da a FDA, à cortu termine. Altri prudutti di tè verde sò forse sicuri quandu si usanu currettamente.
Quandu hè applicatu à a pelle:L'estrattu di tè verde hè probabilmente sicuru quandu si usa una pomata appruvata da a FDA, à cortu termine. Altri prudutti di tè verde sò forse sicuri quandu si usanu currettamente. Gravidanza: Beie tè verde hè forse sicuru in quantità di 6 tazze à ghjornu o menu. Questa quantità di tè verde furnisce circa 300 mg di cafeina. Beie più di sta quantità durante a gravidanza hè forse periculosu è hè statu ligatu à un risicu aumentatu di abortu spontaneu è altri effetti negativi. Inoltre, u tè verde puderia aumentà u risicu di difetti di nascita assuciati à a carenza di acidu folicu.
Allattamentu: A cafeina passa in u latte maternu è pò influenzà un criaturu allattatu. Survegliate attentamente l'assunzione di cafeina per assicurassi ch'ella sia bassa (2-3 tazze à ghjornu) mentre allattate. Un'assunzione elevata di cafeina durante l'allattamentu pò causà prublemi di sonnu, irritabilità è una maggiore attività intestinale in i criaturi allattati.
Zitelli: U tè verde hè forse sicuru per i zitelli quandu hè pigliatu per bocca in quantità chì si trovanu cumunemente in l'alimenti è e bevande, o quandu si face gargarismi trè volte à ghjornu per un massimu di 90 ghjorni. Ùn ci hè micca abbastanza infurmazione affidabile per sapè se l'estrattu di tè verde hè sicuru quandu hè pigliatu per bocca in i zitelli. Ci hè qualchì preoccupazione chì puderia causà danni à u fegatu.
Anemia:Beie tè verde pò aggravà l'anemia.
Disturbi d'ansietàA caffeina in u tè verde puderia aggravà l'ansietà.
Disturbi di a coagulazione:A caffeina in u tè verde puderia aumentà u risicu di sanguinamentu. Ùn beie micca tè verde sè avete un disordine di sanguinamentu.
Hecundizioni d'arte: Quandu si piglia in grande quantità, a caffeina in u tè verde pò causà battiti cardiaci irregulari.
Diabete:A caffeina in u tè verde puderia influenzà u cuntrollu di u zuccheru in u sangue. Sè beie tè verde è avete diabete, survegliate attentamente u vostru zuccheru in u sangue.
Diarrea: A caffeina in u tè verde, soprattuttu quandu hè presa in grandi quantità, pò aggravà a diarrea.
Crisi epilettiche: U tè verde cuntene cafeina. Alte dosi di cafeina ponu causà crisi epilettiche o diminuisce l'effetti di i medicinali usati per prevene e crisi epilettiche. Sè avete mai avutu una crisi epilettica, ùn aduprate micca alte dosi di cafeina o prudutti chì cuntenenu cafeina cum'è u tè verde.
Glaucoma:Beie tè verde aumenta a pressione in l'ochju. L'aumentu si verifica in 30 minuti è dura almenu 90 minuti.
Pressione sanguigna alta: A caffeina in u tè verde puderia aumentà a pressione sanguigna in e persone cun pressione alta. Ma questu effettu puderia esse menu in e persone chì cunsumanu caffeina da u tè verde o altre fonti regularmente.
Sindrome di l'intestinu irritabile (IBS):U tè verde cuntene cafeina. A cafeina in u tè verde, soprattuttu quandu hè presa in grande quantità, puderia aggravà a diarrea in alcune persone cun IBS.
Malatia di u fegatuI supplementi di estrattu di tè verde sò stati ligati à casi rari di danni à u fegatu. L'estratti di tè verde puderanu aggravà a malatia di u fegatu. Parlate cù u vostru duttore prima di piglià estrattu di tè verde. Beie tè verde in quantità nurmali hè probabilmente sempre sicuru.
Ossa debuli (osteoporosi):Bere tè verde pò aumentà a quantità di calciu chì hè eliminatu in l'urina. Questu puderia indebulisce l'osse. Sè avete l'osteoporosi, ùn beie micca più di 6 tazze di tè verde à ghjornu. Sè site generalmente sanu è uttene abbastanza calciu da u vostru cibu o supplementi, beie circa 8 tazze di tè verde à ghjornu ùn pare micca aumentà u risicu di sviluppà l'osteoporosi.
Data di publicazione: 18 di nuvembre di u 2024


