• Banner di nutizie

scatule d'imballaggio di date

scatule d'imballaggio di date

I principali paesi pruduttori è esportatori di palme da datteri includenu l'Egittu, l'Arabia Saudita è l'Iran. Iftar. Durante u Ramadan, l'Arabia Saudita cunsuma 250 000 tunnellate metriche, equivalenti à un quartu di a pruduzzione annuale di datteri di circa 1 milione di tunnellate metriche. scatule d'imballaggio di date. 

A palma da datteri, cunnisciuta ancu cum'è palma da datteri, dattero persianu, dattero canditu irachenu, dattero dolce, palma di mare, giuggiola, ecc., hè una pianta di u genaru Echinacea in a famiglia di e palme. E palme da datteri sò resistenti à a siccità, à l'alcali, à u calore è amanu l'umidità. L'arburi ponu avè centinaie d'anni. scatule d'imballaggio di date.

 

A pruduzzione di frutti hè alta è hè una cultura d'esportazione impurtante per certi paesi di l'Asia Occidentale. A data  A palma ghjoca un rollu impurtante in a mitulugia araba è hè prisentata sopra l'emblema naziunale di l'Arabia Saudita. Cum'è pianta esotica, hè ancu assai pupulare trà i Grechi, chì spessu utilizanu a forma di i so rami è foglie per decorà intornu à u tempiu. Inoltre, i datteri anu un altu valore nutrizionale è sò ancu cunnisciuti cum'è pane di desertu. L'Iraquiani chjamanu i datteri oru verde - scatule d'imballaggio di date.

 datteri / dolci / biscotti / cioccolatu / pasticceria

E palme da datteri sò state introdutte in Australia, Spagna, l'Isule Canarie di l'Africa di u Nordu, l'Isule Madeira, Capu Verde, Mauritius, Riunione, Afghanistan, Pakistan (Khairpur), India, Israele, Iran, Cina (Fujian, Guangdong, Guangxi, Yunnan), Fiji, Nova Caledonia, Stati Uniti (California, Nevada, Arizona, Florida), Portu Riccu, Messicu sittintriunali, El Salvador, l'Isule Cayman è a Republica Dominicana.

 

In l'anni 1960, a Cina era à cortu di rifornimenti è avia una sovraemissione di valuta. Per cuntrullà l'inflazione, Chen Yun, chì hè incaricatu di l'ecunumia, hà utilizatu una pruvista illimitata di frutti è ligumi à prezzu altu per ritirà a valuta, alleviendu a pressione inflazionistica. Quessi includenu datteri canditi iracheni impurtati, zuccheru cubanu è sigarette albanesi, chì sò diventati dolci ricordi di una generazione in un'era di scarsità. scatule d'imballaggio di date

 

Hè urighjinariu di u Mediu Oriente è hè avà largamente piantatu in Guangdong, Guangxi, Hainan è altri lochi di u mo paese.

 

Si chjama palma da datteri perchè e foglie di a palma da datteri parenu noci di coccu è u fruttu pare giuggiole, da quì u nome. Hà ancu a reputazione di "pane di desertu". scatule d'imballaggio di date

 

A palma da datteri hè resistente à a siccità, à l'alcali, à u calore è li piace l'umidità. "Seccu sopra è bagnatu sottu" hè u so ambiente di crescita ideale.

 

A propagazione per piantine separate produce risultati precoci è pò mantene e caratteristiche di a pianta madre. Li piacenu e temperature elevate è a bassa umidità. A temperatura di fruttificazione deve esse superiore à 28 ℃, è a pianta adulta pò suppurtà temperature basse di -10 ℃. I requisiti di u terrenu ùn sò micca stretti. Deve esse scioltu, fertile, ben drenatu, cù un terrenu sabbiosu neutru à ligeramente alcalinu, è hè resistente à i sali è à l'alcali. Tuttavia, u cuntenutu di sale di u terrenu ùn pò micca superà u 3%. Ùn pò tollerà l'acqua stagnante è ùn crescerà micca bè nantu à terreni poveri. Dopu à 10 anni di cultura artificiale, pò fiurisce è dà frutti. Hè adatta per a propagazione per semina o divisione. E piantine ponu dà frutti 5 anni dopu a piantazione. U fenomenu di l'anni grandi è chjuchi hè relativamente cumunu. Quandu si pianta, si devenu aduprà 2% di piante maschili cum'è arburi impollinatori. scatule d'imballaggio di date

 

I graneddi germinanu facilmente, cù un tassu di germinazione generale di più di 80%. U fertilizante basale pò esse applicatu in cumbinazione cù u rinvasu ogni 2-3 anni, è u fertilizante liquidu diluitu pò esse applicatu ogni mezu mese durante a stagione di crescita; pò esse messu in serra per l'invernamentu à a fine di u vaghjimu, è a temperatura minima ùn deve esse inferiore à 10°C. 

 

A tecnulugia di cultura di e palme da datteri in Israele hè unica in u mondu. I frutteti di palme da datteri cultivati in u desertu sò cultivati cù una tecnulugia speciale di irrigazione à goccia.

 

Cundizioni per a cultura di a palma da datteri scatule d'imballaggio di date

 scatule d'imballaggio di date

Atlas di a Palma di Datteri: A palma di datteri hè resistente à e temperature elevate, à l'inundazioni, à a siccità, à u sale è à l'alcali, è à u fretu (pò suppurtà un fretu severu di -10 ° C, eccettu per e zone cù inverni estremamente freddi in u Nordeste di a Cina è in u Norduveste di a Cina). Li piace u sole è pò Una pianta di palma cultivata in climi tropicali à subtropicali. I requisiti di u terrenu di cultura ùn sò micca stretti, ma u terrenu organicu cù un terrenu fertile è un bon drenaggiu hè megliu. Cresce rapidamente è pò esse introdutta in ogni locu. Hè ancu una eccellente pianta d'interni.

 

A palma da datteri pò cresce in e zone tropicali è subtropicali è hè un arburu verde cumunu in l'oasi desertiche in Asia Occidentale è in Africa di u Nordu. U troncu di a palma da datteri hè altu è drittu, e foglie sò pennate cumposte, è e foglie sò longhe è strette, simile à quelle di un coccu. E palme da datteri sò dioiche, è u fruttu s'assumiglia à i datteri, da quì u nome palma da datteri. U troncu di a palma da datteri hè altu è drittu, e foglie sò pennate cumposte, è e foglie sò longhe è strette, simile à quelle di un coccu. A palma da datteri hè dioica è u fruttu s'assumiglia à un datteru. scatule d'imballaggio di date.

 

I fiori di a palma da datteri anu a forma di spiga è crescenu da l'ascelle di e foglie. Ci sò spessu millaie di stami nantu à una spiga di fiore. I stami sò bianchi, pulverulenti è fragranti. In u passatu, l'impollinazione di i fiori maschili è femine si basava solu nantu à u ventu naturale chì soffia o nantu à l'insetti chì raccolgenu u nettaru. A ghjente capisce a scienza è a maiò parte pratica l'impollinazione artificiale. Durante a stagione di fioritura, si vede spessu chì certi ghjovani liganu corde è si arrampicanu nantu à e cime di l'arburi per raccoglie prima u polline maschile. Dopu, arrampicanu un arburu femina dopu l'altru è sparghjenu u polline. Attraversu l'impollinazione artificiale, a fecundazione di e piante femine hè assicurata, ciò chì aiuta à aumentà i rendimenti di a palma da datteri. Si dice chì u polline di una pianta maschile pò esse adupratu da quaranta o cinquanta piante femine. In e grande piantagioni, i frutticoltori taglianu sempre e piante maschili in eccessu secondu questu rapportu in modu da pudè aduprà più risorse energetiche è materiali per gestisce e piante femine. scatule d'imballaggio di date.

 

Di solitu ci vole sei o sette mesi per chì una palma da datteri fiurisca è porti frutti. E palme da datteri sò verdi quandu sò ghjovane, diventanu gialle quandu crescenu è diventanu rossu-marroni quandu sò mature. E palme da datteri sò di forma oblunga, cù centinaie o migliaia di elle riunite in una palla. Ogni arburu pò cresce da cinque à dece cespi, ognunu chì pesa finu à sette o ottu chilogrammi. In questu modu, una palma da datteri in u so stadiu di fruttificazione massima pò pruduce sessanta o settanta chilogrammi di datteri ogni annu. Durante a stagione di fruttificazione, a ghjente viderà un'altra scena nantu à e cime di l'arburi: e pesanti palle di palma da datteri, per u più imballate in sacchetti di carta o cuperte cù cesti intrecciati da strisce d'arburi. Si capisce chì imballà li in sacchetti di carta hè per impedisce chì i frutti teneri appena cresciuti appassiscinu per via di l'esposizione à u sole è marciscinu per via di a pioggia; copre li in cesti hè per impedisce chì i frutti chì stanu per maturà caschinu per esse troppu pesanti o troppu dolci. È hè statu beccatu da l'acelli. I datteri prudutti in diversi paesi è regioni anu diverse forme, dimensioni, culori è texture, ma tutti cuntenenu un altu cuntenutu di zuccheru. Sicondu l'esperienza di degustazione, i datteri di l'Iraq, di l'Arabia Saudita, di l'Oman è di l'Egittu sò i più dolci. Si dice chì più di a metà di u pesu di a frutta secca hè zuccheru.

Valore nutrizionale di e date:

I datteri sò ricchi di polisaccaridi naturali è acidi di frutta, chì ponu prumove a secrezione di l'acidu gastricu è di u suchju gastricu, aiutanu à accelerà a motilità gastrointestinale è sò utili per migliurà a funzione digestiva gastrointestinale. Puderanu prevene l'indigestione, a gastrite, u mal di stomacu, u gonfiore è altre malatie dopu avè manghjatu menu.

 

A palma da datteri hè dolce è umida, pò entre in u meridianu di u pulmone, è pò inumidisce i pulmoni è alleviare a tosse. Hè un trattamentu ausiliariu per a mancanza di fiatu è a tosse causata da a carenza di qi pulmonare, è hà l'effettu di risolve a flegma è alleviare l'asma per via di a flegma in gola.

 

A palma da datteri hà ancu un forte effettu antioxidante, chì pò impedisce à i radicali liberi di dannà e cellule in u corpu, rinfurzà a funzione di rigenerazione di e cellule è ritardà l'invecchiamento.

A fibra dietetica cuntenuta in i datteri hè assai dolce, ciò chì pò alleviare a stitichezza è espulsà e tossine da l'intestini. Certi ingredienti benefichi in i datteri ponu ancu purificà i metalli pesanti è e tossine in u fegatu è aiutà u metabolismu di u fegatu à vultà à a nurmalità.

 

Spremere u suchju di palma da datteri è beie pò ancu rinfurzà u core è migliurà e funzioni fisiologiche maschili.

 

Inoltre, u zuccheru naturale cuntenutu in i datteri hè un alimentu ideale per e persone chì cercanu di perde pesu.

 

Tutti sanu chì per perde pesu, ci vole à cuntrullà a so dieta. Calchì volta si sente assai fame. In questu mumentu, manghjà uni pochi di datteri pò suddisfà a nutrizione è l'energia necessaria à u corpu. Inoltre, sti zuccheri naturali ùn anu micca un effettu negativu nantu à a perdita di pesu, anzi. Pò stimulà l'intestini è u stomacu è cunsumà assai calorie.

 

Tabù nantu à u cunsumu di datteri:

scatule d'imballaggio di date

1.E persone cun milza è stomacu debuli è e persone cun diarrea ùn devenu micca manghjà lu, perchè i datteri sò freddi per natura è manghjà troppu pruvucarà diarrea. I zitelli devenu ancu manghjà menu.

 

Siccomu a milza è u stomacu di i zitelli sò debuli, è i datteri sò appiccicosi è difficiuli à digerisce, manghjà troppu impedisce a funzione gastrica, affetta a digestione di i zitelli è riduce l'appetitu. Inoltre, i datteri cuntenenu un altu cuntenutu di zuccheru, chì pò facilmente purtà à carie dentali.

2.I datteri è e carotte ùn si ponu manghjà inseme. E carotte sò ricche di carotene, chì hà l'effettu di purificà u fegatu è di migliurà a vista. Contene ancu una grande quantità di cellulosa vegetale, chì pò accelerà a motilità gastrointestinale, esse lassativa è aiutà a digestione.

 

I datteri anu ancu parechji vantaghji, ma a cumbinazione di i dui ùn crea micca una forte alleanza, ma riducerà invece u valore nutrizionale.

 

Perchè e carotte cuntenenu una grande quantità d'enzimi chì decomponenu a vitamina C, è i datteri sò ricchi di vitamina C. S'elli sò manghjati inseme, a vitamina C in i datteri serà decomposta, è u valore nutrizionale di i datteri serà distruttu.

3.Ùn cunsumate micca mentre pigliate antipiretici. Siccome i datteri cuntenenu assai zuccheru, s'elli sò presi inseme cù antipiretici, formeranu facilmente cumplessu insolubili, chì riduceranu u tassu d'assorbimentu iniziale di i medicinali.

4.I pazienti chì urinanu spessu ùn devenu micca piglià lu. Siccomu i datteri anu un effettu diureticu, i pazienti chì urinanu spessu aggraveranu a so situazione dopu avè li manghjati.

 

Chì ghjè a differenza trà "datteri" è "datteri rossi"??

scatule d'imballaggio di date

Chì ghjè a differenza trà "datteri" è "datteri rossi"?

I datteri rossi sò dolci, deliziosi è nutritivi. Si ponu manghjà cum'è spuntini, immersi in acqua, o fà porridge, gallette di risu è altri dessert. Sò unu di i datteri preferiti da parechje persone. I datteri s'assumiglianu assai à i datteri rossi, è ci sò parechje persone chì amanu manghjà li, ma ùn cunnoscenu micca a differenza specifica trà i datteri è i datteri rossi. Certi pensanu ancu ch'elli sianu u listessu tipu di datteri, ma in realtà sò assai diffirenti.

1.Differenze di varietà. I datteri rossi sò ancu chjamati datteri secchi, chì appartenenu à a famiglia Rhamnaceae è à u generu Jujube, mentre chì i datteri sò ancu chjamati palme da datteri è appartenenu à a famiglia Palmaceae è à u generu Jujube. E duie spezie sò cumpletamente diverse;

2.Differenza di culore. U culore di i datteri rossi hè generalmente rossu o marrone, cù un culore più brillanti, mentre chì u culore di i datteri hè generalmente rossu-neru o culore di salsa di soia, cù un culore più scuru;

3.Differenza d'aspettu. L'aspettu di i datteri rossi hè generalmente cilindricu, cù indentazioni da i dui lati è un ligeru rigonfiamentu in u mezu. A forma di e palme da datteri hè simile à quella di i datteri rossi, ancu cilindrica cù un ligeru rigonfiamentu in u mezu, ma cù un gambu biancu rialzatu da una parte;

4.Differenza di gustu. U gustu di i datteri rossi hè relativamente dolce, teneru è croccante, cù una dolcezza moderata in bocca. Più si mastica, più diventa fragrante, mentre chì a struttura di i datteri hè generalmente più ferma, cù una dolcezza più forte in bocca, chì hè dolce è deliziosa.

 

Chì hè u più deliziosu, i datteri o i datteri rossi ?

pruduttori di imballaggi di biscotti

Siccomu i datteri è i datteri rossi anu una dolcezza è una struttura diverse, ùn pudemu micca dì quale hè u più deliziosu. Pudete sceglie solu secondu e vostre preferenze di gustu:

 

1.I datteri sò adatti per u gustu dolce. Siccomu u cuntenutu di zuccheru di i datteri hè significativamente più altu ch'è quellu di i datteri rossi, i datteri anu generalmente un gustu più dolce. Sè preferite u gustu dolce, allora i datteri sò assai adatti per voi, ma ancu per via di u cuntenutu di zuccheru di i datteri. Hè altu, dunque ùn si pò micca manghjà troppu;

 

2.I datteri rossi sò adatti per u publicu. I datteri rossi anu una struttura tenera è croccante è un sapore dolce. Anu un bon gustu sia manghjati direttamente sia immersi in acqua. È postu chì a dolcezza ùn hè micca particularmente forte, sò adatti à i gusti di a maiò parte di a ghjente.

 

Cumu manghjà i datteri è i datteri rossi ?

Scatola-rigalu-di-baklava-persunalizata (2)

1.Ci sò parechji modi per manghjà datteri rossi. Perchè i datteri rossi anu a dolcezza ghjusta è sò ricchi di nutrienti, ch'elli sianu manghjati direttamente, immersi in acqua, fatti in zuppa o fatti in pasticcini, i datteri rossi sò un picculu aiutu assai deliziosu è versatile;

 

2.I datteri sò adatti per manghjà secchi è fà pasta. Siccome i datteri anu un altu cuntenutu di zuccheru, sò adatti per fà qualchi tagliatelle da manghjà inseme per neutralizà a dolcezza. Benintesa, sò ancu adatti per manghjà secchi per gode di a dolcezza ch'elli portanu à a punta di a lingua. Tuttavia, ùn sò micca adatti per esse immersi in acqua, fà zuppa, ecc. Perchè questu farà bollire cumpletamente a dolcezza di i datteri, risultendu in datteri senza struttura è dolcezza originale, è una dolcezza troppu alta di i datteri renderà ancu l'acqua o a zuppa in ammollo sgradevole.

 

Chì hè più nutritivu, i datteri o i datteri rossi ?

1 (1)

I datteri rossi sò più nutritivi cà i datteri. I motivi sò i seguenti:

 

1.I datteri rossi anu più proteine. Sicondu i calculi, ogni 100 grammi di datteri rossi cuntene 3,2 grammi di proteine, mentre chì ogni 100 grammi di datteri cuntene solu 2,2 grammi di proteine. I datteri rossi anu più proteine cà i datteri;

 

2.I datteri rossi sò ricchi di vitamine. Sicondu e stime, i datteri rossi generalmente cuntenenu vitamina A, vitamina C, vitamina E è carotene è altri nutrienti, mentre chì i datteri generalmente cuntenenu solu vitamine B1, B2, B6 è vitamina E, è u cuntenutu hè più bassu chè quellu di i datteri rossi;

 

3.I datteri rossi sò ricchi di oligoelementi. Sicondu e stime, i datteri rossi cuntenenu generalmente 11 minerali cum'è u calciu, u sodiu, u zincu, u manganese è u ferru, è ancu diversi oligoelementi cum'è a cenere, u retinolu è a riboflavina, mentre chì i datteri cuntenenu solu 8 minerali. , è altri elementi ùn sò micca cusì ricchi cum'è i datteri rossi. In riassuntu, manghjà datteri rossi hè megliu cà i datteri.


Data di publicazione: 14 di nuvembre di u 2023
//